Ділові заходи


Ділові заходи ― це суспільні події в бізнесі: конференції, презентації, круглі столи, форуми, семінари та зустрічі, які за рівнем організації значно перевершують класичні офісні наради. Підготовка та організація ділового заходу — це до 60% успіху в досягненні цілей, заради яких захід проводиться:

  • в створенні, зміцненні та підтримці позитивного ділового іміджу компанії;
  • в залученні партнерів, клієнтів, інвесторів;
  • в успішному виведенні на ринок нового продукту;
  • в підвищенні впізнаваності торгової марки.

Щоб успішно організувати діловий захід, необхідно зіставити цілі ініціатора/замовника події з існуючими форматами і вибрати максимально відповідний або їх поєднання, а також забезпечити баланс культурно-розважальної та ділової частин заходу.
Щоб підібрати максимально відповідний формат заходу, варто звернутися до професіоналів, які допоможуть чітко окреслити мету та запропонують оптимальні шляхи її досягнення.

Щоб підібрати максимально відповідний формат заходу, варто звернутися до професіоналів, які допоможуть чітко окреслити мету та запропонують оптимальні шляхи її досягнення.

Конференція

Так, наприклад, конференція — ідеальний формат заходу, якщо перед вами стоїть мета обговорити різні проблеми, приватні і загальні питання, пов’язані з галузевим, регіональним бізнесом і бізнесом взагалі, з метою привернути партнерів і клієнтів тощо.

Також формат конференції ідеально підійде науковим товариствам.

Ділові заходи для дилерів можуть проходити в різних форматах, які об’єднують однакові цілі — обмін інформацією, аналіз ринку, налагодження контактів, збільшення бази клієнтів, презентація продукції та марки. Зазвичай це масштабні виїзні конференції, форуми, виставки, семінари, з’їзди, які поєднують ділові зустрічі та розважальні заходи. Тому підготовка ділових заходів для дилерів займає від одного до декількох місяців.

Ділові заходи для дилерів можуть проходити в різних форматах, які об’єднують однакові цілі — обмін інформацією, аналіз ринку, налагодження контактів, збільшення бази клієнтів, презентація продукції та марки. Зазвичай це масштабні виїзні конференції, форуми, виставки, семінари, з’їзди, які поєднують ділові зустрічі та розважальні заходи. Тому підготовка ділових заходів для дилерів займає від одного до декількох місяців.

Семінар | Презентація | Тренінг | Форум | Круглий стіл | Інші

Окрім описаних вище форматів існує ще безліч типів заходів: семінари, презентації, тренінги, форуми, круглі столи та інші. Вони також відрізняються за цілями та задачами, які вирішують, масштабами та складністю організації. Але, незалежно від усіх перерахованих факторів, тільки ретельно розроблений план заходу, чітка організація та оперативне вирішення всіх питань, що виникають, забезпечать успіх ініціатора. Тому сьогодні підготовку ділових заходів делегують компаніям, які займаються цим професійно.

Неважливо, ви проводите корпоративний семінар чи масштабний форум, головне, щоб учасники заходу отримали позитивний досвід від участі в ньому та запам’ятали його, як знакову подію. Так, наприклад, учасники різноманітних форумів часто зберігають бейджики з заходу на пам’ять, а брендована канцелярія стає незмінним супутником. Брендвол перетворюється на унікальну фотозону, де збираються всі учасники, щоб зробити пам’ятні світлини, а брендований стік цукру неочікувано попадає під руку десь в потаємній кишені.

Якісна реклама до проведення заходу, щоб привернути увагу учасників; професійне яскраве оформлення для створення атмосфери під час заходу; та пам’ятні дрібнички на згадку — це комплексний підхід до оформлення заходів, який забезпечить Рекламне агентство «Орбіта-ЮГ».