Міжнародна бізнес арена


Міжнародна виставка ― це виставка, в якій бере участь значна кількість іноземних експонентів (зазвичай не менше 10%) і відвідувачів-фахівців (зазвичай не менше 5%). Це прекрасна нагода для брендів розширити власні горизонти, знайти нових клієнтів та партнерів, заявити про себе, як про сильного гравця на ринку.

На таких заходах зазвичай демонструються товари та послуги однієї або кількох дотичних галузей. Це гарантує велику концентрацію цільової аудиторії. Значна кількість відвідувачів ― це фахівці, які шукають нових постачальників та партнерів, цікавляться новинами галузі та останніми розробками.

В рамках міжнародних виставок часто проходять лекторії, воркшопи, презентації та дискусії. Тому це чудова можливість продемонструвати не тільки свій бренд та розробки, а й високу кваліфікацію експертів, що працюють в компанії.

Виставковий стенд

Зазвичай організація міжнародної виставки починається за кілька місяців, а іноді і за рік до її проведення, та передбачає велику підготовчу роботу. Рекламна агенція «Орбіта-ЮГ» має багаторічний досвід в підготовці брендів до виступу на міжнародних виставках та організації супутніх заходів.

Завдяки комплексному підходу в організації виставки, наші клієнти завжди впевнені – їхній бренд буде гідно представлений на міжнародній арені, а стенд буде виділятися серед конкурентів та запам’ятається відвідувачам.

Ми розуміємо важливість кожної, навіть найменшої, взаємодії потенційного клієнта/партнера з брендом, тому приділяємо багато уваги не тільки зовнішньому оформленню стенда та рекламних матеріалів, а й атмосфері під час перемовин, конференцій, кава-брейків. Брендована канцелярія, ретельно підібрані подарункові набори, декоровані солодощі ― все це допомагає створити приємне враження про бренд та не дозволить забути про вас ще довгий час.

Міжнародна профільна виставка – це дуже швидкий та специфічний бізнес світ з досить жорсткими правилами гри. Саме тому професійність куратора проєкту (проєкт менеджера) та злагодженість усіх паралельних підготовчих процесів відіграють ключову роль у успіху закладу. Одна незначна помилка, або запізнення можуть призвести до цілої низки проблем, які можуть вплинути на успіх, закінчитися крахом або стати додатковими витратами.

Як вирахувати успіх виставки?

На сам перед треба враховувати що виставка – це неодноразовий захід, а низка періодичних, пов’язаних між собою проєктів.

Де брати обладнання для забудови стенду?

Є два шляхи:

  • Брати обладнання у оренду у компанії забудовника
  • Виготовити обладнання самостійно