
Характеристика особливості товару, невід’ємна складова рекламного банеру. Але однієї характеристики замало, для формування бажання роздивитися чи придбати товар. Тож, кілька текстових блоків з особливостями товару, в купі з виразною світлиною, саме то що спрацює.
Акційні банери зі знижками подобаються прихильникам Бренду і мотивують на відвідування магазину. Сюжет можна використати в трансляціях різних мереж або роздрукувати для розповсюдження поряд з магазином. Напишіть нам чи зв’яжіться з нами, і наш графічний дизайнер створить сюжет акційної кампанії вашого магазину. Кількарівнева мотивація покупця в оголошенні спонукає завітати з метою купити товар.
Інколи замовники вдаються до екстрених дій, які виходять за межу простого інформування клієнта (покупця). Потрібно загострити чутливість клієнтів, спровокувати їх на споживання вашої інформації, зосередити увагу, на суті звернення чи акції. Або потрібно різко відірватися від конкурентів, які копіюють ваші рекламні ходи і завдають шкоду просуванню вашої пропозиції. Провокації діють швидко, але актуальні на короткий час. Вони здатні розворушити попит, але самі не здатні підтримувати себе довгостроково, і далі потрібно вкинути більш обґрунтовану пропозицію у більш спокійній формі. Замовляйте провокаційні сюжети про особливості своїх товарів чи послуг, про термінові акції тощо. Замовляйте комплексно і будете мати більший прибуток з більш організованого процесу комунікації з клієнтами.
Для анонсу про випуск нових товарів, нові розробки або актуальні колекції використовуйте яскраві рекламні сюжети. Для створення сюжетів потрібні лише зразки товару і трохи інформації щодо властивостей чи задуму виробника. Сюжети добре підходять і як ілюстрації для публікацій в мережах, в розсилках клієнтам, і як імідж матеріал для оформлення майбутньої бренд зони чи виставкового стенда. Сюжети передають настрій майбутніх заходів та показують про наміри і бажання виробника представити нові товари з акцентом. Партнери, що представляють і просувають ваш товар на місцях, будуть вам вдячні за плакати, що допоможуть їм в роботі.
Slogan
Slogan — це коротка, але ємка рекламна фраза, рекламний девіз, який описує основну конкурентну перевагу товару. Доповнений відповідним графічним сюжетом, створює гармонічну і мотивуючу композицію для покупця.
Характеристика особливості товару — невід’ємна складова рекламного банеру. Але однієї характеристики замало, для формування бажання роздивитися чи придбати товар. Тож, кілька текстових блоків з особливостями товару, в купі з виразною світлиною, саме то що спрацює.