Розробка корпоративного сайту

Виконання проєкту з розробки корпоративного сайту — інструмента першого рівня комунікації, для фахівців з питань оптимізації процесів це, як мінімум, відповідально. Компанія, яка амбітно заявляє про абсолютне число доведених до завершення зовнішніх проєктів, так само веде і свої внутрішні проєкти. Обґрунтовує необхідність, планує кроки, підбирає виконавців. Якщо щось було заплановано, то має бути виконано.
Дві компанії вирішили, виконати цей проєкт відповідально і якісно.


ClientMarkaYear2020-2021Linkmarka-development.com

Етап перший: розробка корпоративного стилю


На першому етапі була запланована розробка графічного знаку, логотипу і гармонії кольорів для фірмового стилю та перших елементів айдентики. До розробки логотипу взялися з урахуванням виділеного на це часу. Варіанти були різні — від легких художніх до важких прагматичних.

Після аналітики та оцінки дій конкурентів були внесені корективи в конструкцію логотипу. Це сталося після звіту, про комунікаційну поведінку фаворитів ринку. Фінальний варіант логотипу у вигляді прототипу потрапив до числа вподобаних після перших же демонстрацій ескізів. Далі робота велася по чотирьох варіантам, ще далі – скоротився до двох.

З вибором гармонії кольорів ні проблем, ні суперечок не сталося. Склали до купи прихильність цільової аудиторії, ситуацію серед конкурентів та врахували особисті думки. Вивели оптимальну форму. Фінально дороблявся один логотип з гармонією кольорів і елементами айдентики.

З результатами наших інших кейсів за темою “розробка логотипу” можна ознайомитись за посиланням

Етап другий: архітектура корпоративного сайту


Другим етапом було заплановано безпосередньо розробка корпоративного сайту. До цього етапу перейшли вчасно. Вибрали кілька варіантів шаблонів з наявністю функціональних тем і елементів, заявлених замовником. Ретельно розібралися з командами розробників і рівнем технічної підтримки, вибраних на першому етапі шаблонів.

Залишили два шаблони для планування елементів майбутнього сайту компанії. На цьому етапі ми користувалися суто запланованим контентом замовника, не пропонуючи змін чи доповнень.

Плануючи сторінки корпоративного сайту, було розроблено кілька варіантів теми головної сторінки з різними рівнями динамічності та кольоровості, креативу та дизайну. Наявний варіант креативу та дизайну на сайті, ретельно дороблений, з урахуванням дійовості елементів впливу на цільову аудиторію. Ніхто не встановлював норм чи обмежень чисельності доробок елементів дизайну сайту. Критика чи доповнення може виникати під час обговорення чи планових нарад. Дякуємо за обґрунтованість зауважень і суто практичність пропозицій.

Щодо програмних чи динамічних модулів шаблону сайту — багато з них довелося переробляти на рівні програмування. Бо коли хочеш досягти певного результату, з чітко поставленої персональної задачі, то заготовлені шаблонні рішення в чистому виді не підходять.

Етап третій: наповнення сайту контентом


Окремою часткою етапу стало залучення до роботи професійного копірайтера. Робота з текстовим контентом набрала командної форми. Виконання завдань адаптації текстів потрібною кількістю перебільшило саме написання. Результатом стала естетика розміщених поряд блоків, одномірне наповнювання тем, розробка і підтримка єдиного стилю подачі запланованого матеріалу. Таким чином, сайт, в мінімально дієвому вигляді, було введено в експлуатацію вчасно.

На третьому етапі розробки сайту версталися сторінки для зміцнення маси сайту і тиражуванню окремих елементів головних тем. Приділялося багато уваги рекомендаціям SEO просування, норм маси контенту, використовуванню ключових слів, оптимізації графіки, швидкості відображення сторінок. Цікавою була поставлена ціль — досягти максимального успіху в оцінці сайту моніторинговими службами та оцінками ефективної адаптивності верстки.

Робота з наступними етапами розвитку інструмента комунікації триває.

Privacy Preference Center