Коли виникає потреба розділити, відокремити або виділити частину товару для чітко сформованої аудиторії, виробники можуть піти шляхом формування близького чи пов’язаного з головним логотипом образом другорядного логотипу дочки. Такі локалізації товарів можуть бути як довготривалими так і короткочасними. Ступінь пов’язаності чи схожості з головним брендом може бути будь-якою. В даному випадку потрібно було відокремитись від основного товару класу Casual зі стриманою ціною товарами з іншим стилем і з вищою ціновою складовою. Проект залишився розробкою «на папері» бо криза внесла свою поправку в можливі строки виходу товарів, проект відкладено на невизначений термін.

Рекламне агентство"Орбіта-ЮГ"

Адреса

Запоріжжя
вул. Патріотична 14, кв. 7
Пн-Пт з 10:00 до 18:00
orbitaugdoc@gmail.com
(050) 322-50-81
(061) 224-10-47

Послуги

Рекламне агентство
Дизайн-студія
Видавництво
Графічний дизайн
Веб-дизайн
Фотостудія
Поліграфія
Зовнішня реклама
Виставки

Слідкуйте за нашими новинами

    Privacy Preference Center