Шукаєте предметного фотографа в Запоріжжі?
Маєте власний бізнес?
Предметна зйомка необхідна у будь якій сфері торгівлі: виробництво, Інтернет-магазин, Facebook Marketplace, бізнес сторінка в Instagram, сайт на відкритому інтернет майданчику або маркетплейсі: prom.ua, Bigl.ua, rozetka.com.ua, shafa.ua
Клієнти скаржаться на погану якість світлин товару?
Спробували фотографувати самостійно, але все виявилося занадто складно?
Що потрібно для створення власної фотостудії - можна ознайомитись тут
Гугл пошук занижує рейтинг вашого сайту, бо у вас не оригінальні фото?

Давайте розбиратися разом!
Насправді академічна назва предметної фотографії - каталожна фотографія
А ось, що таке насправді «предметна фотографія», ви можете ознайомитись за посиланням.
Каталожна фотозйомка
Отже, предметна фотографія у загальному розумінні або каталожна фотографія, чи фотографія товару, чи технічне фото товару - це все майже одне і те ж.
Якісна предметна фотографія
має обов'язкові характеристики

Оригінальність предметної фотографії
Пошукові системи не задовольняє використання на картці товару фотографій з відкритих джерел або, що гірше, фотографій з сайтів конкурентів. Такі товари у контекстному пошуку постануть на нижчі позиції.

Товар повинен займати більше 80% площі кадру
Це стандартні вимоги Amazon, а це означає, що це вимоги сучасного e-commerce бізнесу. Винятки можуть виникати в конфлікті «жорстких правил розмірів картинки на сайті» і «нетипових розмірів товару».

Колір товару на світлині відповідає дійсності
Це особливо стосується товарів з глянцевим або лакованим покриттям (метал, лаковане дерево або ДСП), і товарів з сильним світло-поглинанням (особливі різновиди кольорів паперу, тканини, поліпропілену, шкіри).

Предметна фотографія з гарною різкістю
Каламутні фото товарів - це неповага до клієнтів. Якщо хтось із співробітників запропонує сфотографувати товари на телефон або принести з дому фотоапарат і сфотографувати все прямо у цеху або на складі, ніколи не погоджуйтесь. У 90% випадків, нічого гарного з цього не вийде.

Предметна фотографія повинна бути чіткою
Не плутати з попереднім пунктом. Клієнт повинен мати можливість розглянути всі деталі товару в рівній мірі чіткості.

Пропорції товару не повинні бути викривлені
Для цього потрібно підбирати не тільки правильний ракурс, але й правильну фокусну відстань. Треба уникати ефекту “риб’яче око”.

Стандартний ракурс товару
Для всіх видів типових товарів повинні бути визначені типові ракурси. 1, 2, 3 ... 10 - не важливо, скільки ракурсів товару заплановано - головне дотримуватися встановлених правил.

Унікальна назва світлини
Назва файлу повинна відповідати унікальній назві товару в вашій системі обліку для запобігання помилок та дублювання.

Якість фотографії достатня для друку
Ніколи не відомо наперед, в якій рекламній кампанії стане в нагоді світлина товару. Листівка, журнал, проспект, каталог, буклет, білборд. Це може бути навіть не ваша ініціатива, наприклад, це може бути пропозиція від торгового центру, в якому представлений ваш магазин або острівець. Детальніше про якість для «друку» можна ознайомитись ось тут.

Всі деталі товару повинні бути чіткими
Якщо частина товару повністю біла і має сильне світловідбивання, а інша частина кольору, наближеного до чорного - потрібно уважно дотримуватися балансу світла. Також можна виходити з положення іншими, більш специфічними, способами.

Контури товару повинні бути відмінні від фону
Це те, що називається «біле на білому». Якщо по ТЗ товар повинен бути представлений на білому фоні, і при цьому крайні деталі товару білого кольору - для таких товарів застосовується індивідуальна світлова схема і характеристики кадру.

Типові товари повинні мати типові фотографії
На фотографіях між типовими товарами не повинно бути відмінностей по: розмірам, ракурсу, світлу та кольору. Якщо у типових товарів є однакові деталі - вони повинні виглядати однаково, більш того, знаходитись на тому самому місці.
* Це тільки те, що стосується самої фотографії та відповідальності, яку безпосередньо несе предметний фотограф.
Каталожна фотозйомка
Вимоги до товару

Назва товару
Якщо назви товару немає на самому товарі, інформація повинна надаватися в супроводі до товару: бірка, відомість, накладна або прайс.
Дефекти
Товар повинен бути без дефектів. При наявності дефекту, що потребує усунення на фотографії, в супроводі до товару повинно надавати інформацію про бажані зміни. Такі речі потрібно обговорювати з предметним фотографом окремо, як і можливість або неможливість внесення змін на постпродакшен.
Чистота
Товар повинен бути чистим. Обов’язкова відсутність пилу, бруду, розводів, зайвих залишків матеріалу. Ворсисті матеріали мають бути розчесані за напрямком.
Статистика
Маючи велику кількість нових товарів, потрібно мати статистику про товари з фотографіями та без. Щоб уникнути зайвої роботи і зайвих витрат на повторне фотографування.

Назва товару
Якщо назви товару немає на самому товарі, інформація повинна надаватися в супроводі до товару: бірка, відомість, накладна або прайс.
Дефекти
Товар повинен бути без дефектів. При наявності дефекту, що потребує усунення на фотографії, в супроводі до товару повинно надавати інформацію про бажані зміни. Такі речі потрібно обговорювати з предметним фотографом окремо, як і можливість або неможливість внесення змін на постпродакшен.
Чистота
Товар повинен бути чистим. Обов’язкова відсутність пилу, бруду, розводів, зайвих залишків матеріалу. Ворсисті матеріали мають бути розчесані за напрямком.
Статистика
Маючи велику кількість нових товарів потрібно мати статистику про товари з фотографіями та без. Щоб уникнути зайвої роботи і зайвих витрат на повторне фотографування.
Предметна фотографія
Постпродакшн


виділення за контуром або по краю від фону


доведення тональності товару або його окремих частин


видалення фізичних дефектів на товарі, що не мають відношення до решти товару


за розмірами у байтах та розмірами у пікселях
Предметний фотограф на outsource
Є два шляхи роботи
Виїзна студія
Плюси:
- Товар залишається на території підприємства.
- Можливе вклинення фотографування у середину технічного процесу.
- Представник замовника може швидко відкоригувати технічні або специфічні питання.
- При правильних підготовчих роботах можливе майже миттєве отримання фотоматеріалів до вашої системи обліку.
Мінуси:
- Потрібно організувати місце для студії.
- Додаткові витрати на електрику.


Оренда студії
Плюси:
- Немає витрат на електрику.
- Не потрібно виділяти місце на території підприємства.
Мінуси:
- Додаткове навантаження на упаковку товару та доставку товару (в обидва боки).
- Можливі додаткові витрати якщо виникає потреба фотографу розпаковувати та запаковувати кожен товар окремо.
- Можливі непередбачені пошкодження товару під час транспортування.
Ось головні моменти, з якими варто ознайомитися, починаючи таку «не складну справу» як каталожне фотографування.
Наше Агентство надає послуги:
- Предметного фотографа, працюючого на вашій техніці.
- Послуги «фотостудії для інтернет магазину» – наша техніка та наш фотограф. Ми можемо працювати на території Агентства або виїхати на фотосесію до вас.
- Можливі виїзди в інше місто (з умовою оплати витрат на відрядження). Предметна фотостудія може виїхати в будь-яке місто в радіусі 400 км від Запоріжжя.
- Якщо ви вирішили створити свою студію для каталожного фотографування – можемо надати платну консультацію по створенню, налаштуванню та навчанню.

Обробка
Ціна за кадр- Від 1 шт 50 грн
- Від 50 шт 30 грн
- Від 100 шт 15 грн
- Від 200 шт 10 грн
- Від 500 шт договірна
- Біле на білому +20% за кожен кадр
Фотозйомка
Ціна за кадр- Від 1 шт 50 грн
- Від 50 шт 30 грн
- Від 100 шт 15 грн
- Від 200 шт 10 грн
- Від 500 шт договірна
- Біле на білому +20% за кожен кадр
Нанесення інфи на кадр
Ціна за партію- Ім'я (код) товару
- Ціна товару
- Технічні характеристики
- Лого виробника
- Рамка