Рекламна фотографія або комерційна фотографія — водночас вид мистецтва і інструмент будь-якого маркетингу
Інструмент маркетингу, який коштує грошей і який, за умови доречного використання, приносить гроші.
Рекламна фотографія має багато напрямків. Одразу позначимо які з напрямків нам цікаві, в яких маємо досвід і розуміння справи, і які нам не притаманні.
Притаманні види комерційної фотографії
- Каталожна фотографія
- Предметна фотографія
- Іміджева фотографія
- Діловий портрет
- 360 фото товару
- Фуд фотографія
- 360 фото панорама
НЕ притаманні види комерційної фотографії
- Концертна
- Весільна
- Портретна
- Інтер'єрна
- Фотожурналістика
- Пейзажна
- Фотополювання
Вказати список нецікавих напрямків було необхідно. Не можливо бути майстром у всьому. Це нормально. Чудовий привід розібратися, що є що.
Рекламна фотографія — поєднання професійних навичок
В агентстві працюють кваліфіковані фахівці з потрібними знаннями та досвідом.
Ми готові поділитися досвідом для втілення ваших ідей!

Оптика

Фізика поширення світла

Фототехніка

Геометрія об'єктів

Фізика тіла

Мистецтво композиції

Ретуш

Підготовка до друку

Web оптимізація
Каталожна фотографія
Про каталожну фотографію у нас на сайті є окрема стаття. Пропонуємо Вам ознайомитися, там багато корисного матеріалу.
Основні риси каталожної фотографії:
- Типові ракурси товару.
- Товар представлений цілком на кожному кадрі.
- Стандартизація усіх технічних аспектів фотографії. Що менше відмінностей між фотографіями, то більше уваги до товару.
Цікавий факт. Академічна назва процесу — «каталожна фотографія». А за популярністю запитів пошукових систем лідером є назва «предметна фотографія». При цьому всі мають на увазі саме каталожну. Також, предметна фотографія — це назва не тільки послуги, а й обладнання для реалізації послуги. «Демократія де факто — більшість диктує правила запитів».

Предметна фотографія
Мета предметної фотографії — розкрити ліпші сторони товару: дизайн, ергономіку, гармонію кольорів, функціонал, особливості конструкції, відмінні риси, новації.
Головна відмінність предметної фотографії від каталожної у креативному підході до кожного кадру, в стильності інструменту впливу на глядача. Захоплення уваги глядача самою ідеєю світлини, в той час як товар сприймається невід’ємною частиною композиції, а не як інструмент впливу.
Для реалізації задуманого є багато прийомів та технік.
360 фото товару
Це фотографія товару, яку можна повертати (покрутити) і роздивитися товар ретельніше з боків, що не видно в одному ракурсі.
За допомогою 360 фото Ваш клієнт зможе детально ознайомитись з товаром з різних боків.
Застосовується в web та відео рекламі. Фотографування товару відбувається на предметному поворотному столі. Можливе використання, як повного обороту товару навколо своєї осі, так і часткового.
Є два види процесу створення «360 фото товару» — знімати фотокамерою або відеокамерою. Все залежить від сфери застосування. Фотографування, безумовно, дасть вищу якість матеріалу. З іншого боку, відео можна публікувати в соцмережах або використовувати як фрагмент для рекламного ролика.
Використовуючи метод «фотографування» можна створити 360 з додатковим зміщенням по осі Y. Якщо для презентації товару така потреба є — раціональніше, створити просту 3D модель з серії фото. Це оптимізує вагу й прискорить завантаження об’єкта на сторінці сайту.
360 фото панорама | Сферична панорама
Якщо у випадку з «360 фото товару» об’єкт обертається перед спостерігачем, то в разі «360 фото панорама» — спостерігач може опинитися всередині об’єкта.
Вкрай корисний інструмент для маркетологів, які знають силу впливу на клієнта якості деталізації інтер’єру, функціоналу приміщення або наданої послуги. Краще за фотографії чи схеми планування. Фото панорама може бути з повним оборотом камери або з частковим.
Якщо раніше перше враження клієнта від інтер’єру було направлено на бажання клієнта залишитися, то побачивши «360 фото панораму» в Інтернеті, у клієнта з’явиться бажання ПРИЙТИ й залишитися.
Об’єднання декількох сферичних панорам та розміщення додаткового інформаційного матеріалу може перетворитися на повноцінний віртуальний тур.
Віртуальний тур — обертай світ навколо себе
Дуже широкий спектр застосування:
- Продаж нерухомості
- Готель, санаторій або база відпочинку
- Навчальний заклад
- Салон магазин або салон краси
- Бібліотека
- Музей, виставка або їх окремі експозиції
- Кафе, бар або ресторан
- Спорткомплекс
- Фітнес центр і спортивний майданчик
- Автосервіс
Діловий портрет
За сучасними тенденціями в презентації компанії на перший план виходять люди. Не спільна мета, ідея, історія або продукт компанії, а саме команда і фахівці. Для демонстрації своєї команди професіоналів потрібен діловий портрет.
Поєднання трьох складових: робочої атмосфери, уніформи та професіоналізму фахівця — дозволяють створити якісний діловий портрет. Звичайна людина, фахівець без навичок фотомоделі, розкривається в усвідомленні свого вміння зробити те, чого інші не можуть — виконувати роботу професійно та якісно.
Різновиди для ділового портрета: на робочому місці, під час виконання робочих операцій, на нарадах або переговорах, на самітах або конференціях, на урочистих заходах.
Відмінності «Ділового портрета» від «Портретної фотографії»
Діловий портрет
- Замовник має на меті презентувати своїх співробітників - «пишаюсь кожним фахівцем»
- Потрібно продемонструвати на світлині дієві емоції: впевненість, харизма, професіоналізм.
- Найчастіше для однієї людини одна локація та один кадр. Одноразова робота з фотогенічністю моделі.
- Роботу оцінює замовник або керівник.
Портретна фотографія
- Замовник найчастіше і є фотомодель
- Майже кожна фотосесія має окрему тематику.
- Різні образи, різні ракурси. Багато роботи з фізикою тіла.
- Роботу оцінює Модель. Є велика частка самокритичності.
Іміджева фотографія
Багатозадачна та складна частина фотореклами, і, як наслідок, популярний інструмент маркетингу.
Імідж — бажаний результат сприйняття об’єкта конкретною аудиторією.
Для того, щоб створити працездатну концепцію іміджевої фотографії, потрібно знати значення декількох параметрів:
- На кого потрібно впливати:
- Вік, Стать та комплекція
- Статки, добробут, Соціальна група, Інтереси
- Головний чи супутній товар
- Постійний або разовий покупець
- Лояльна або нова аудиторія
- Загальні стандарти та правила чинного маркетингу.
- Нововведення або оновлення
Розуміння зазначених пунктів повинно бути як у виконавців завдання, так і відповідальної особи (осіб) з боку замовника.
Замовник повинен оцінювати рекламу з точки зору знання ЦА, а не своїх особистих поглядів — це вкрай поширена помилка.
Технічні складові іміджевої фотографії:
- Локація. Це може бути студія з інтер’єром або без, інсталяція на тему, реальне приміщення (приватне, публічне або суспільне), поза приміщенням (приватне чи публічне місце).
- Світло. Штучне чи природне. Або комбіноване.
- Модель або група. Макіяж, зачіска, образ. Все підбирається відповідно до цілей з попереднього блоку.
- Додатковий антураж і аксесуари.
- Сам об’єкт реклами. Товар, послуга, заклад чи компанія.
Іміджева фотографія це постійний пошук нового у власному товарі, послузі, бізнесі. Це змагання з самим собою. Це вельми цікавий світ сучасних тенденцій та напрямків змішаний з аналітикою та креативом, невіддільною частиною якого тепер є і ваша компанія.
Дізнатися про якість створеної реклами, можна лише з аналітики продажів.
Фуд фотографія
В деякому розумінні кулінарія — короткочасний вид мистецтва. Мова йде не про рецепти тих чи інших страв. Саме про страву та етапи приготування.
Твором кулінарного мистецтва можна насолоджуватися тільки тут і зараз. Це квінтесенція якісних продуктів, посуду, начиння, обладнання, рецепта та звичайно майстерності кухаря. Для нащадків можна залишити лише кістки для палеонтологів або фуд фотографію.
Головна особливість фуд фотографії в тому, що за вкрай малий діапазон часу, фотографу надається можливість передати істинний задум творця-кухаря в первозданному вигляді.