Комплексна розробка сайту


Розробка сайту – кропіткий процес, до якого залучається багато фахівців. Але найбільшого успіху сайт набуває лише за умови залучення замовника до  безпосередньої участі.

Є кілька різновидів комерційних сайтів. Поділяються сайти за головною функцією, яку вони виконують: сайт портфоліо, сайт компанії, сайт каталог, інтернет-магазин. Окрема справа – аудит існуючого сайту.

В огляді ми обійдемо стороною форуми, інформаційні портали та портали новин, сайти з відгуками, соціальні мережі. Такі сайти не за нашим профілем.

Сайт візитка | Сайт портфоліо | Блог

Потрібен для підтримки статусу компанії або особистості. На сторінках сайту може висвітлюватися життя компанії або особистості. Сфера діяльності, досягнення та новини. Частіше на такий сайт потрапляють за прямим посиланням, бо сайт є статусним підтвердженням присутності компанії на ринку та її актуального функціонування.

Сайт для окремої особистості зазвичай називають сайтом портфоліо. Також такий сайт може висвітлити захід, ініціативу чи окремий продукт, наприклад: кінострічку, театральну постанову, фестиваль. Матеріали на сайті можуть викладатися у будь якому стилі та не обмежені будь-якими правилами.
Сайт може мати підключенні ретрансляції з соціальних мереж.

Найважливіша відміна від сайту Компанії у тому, що сайт не приймає участі у пошукових перегонах за рейтинг. Створення сайту візитки покликано ретранслювати події в мережу інтернет, на підтримку статусу, демонстрацію портфоліо, що завжди в наявності й завжди під рукою.
Зазвичай, на сайт візитку потрапляють з об’яв в соціальних мережах, повідомлень в стрічці месенджерів або з візитки чи резюме.

Поширені помилки:
Найпоширеніша помилка бізнесу: «рішення прийняте на підставі погляду».
Побачивши рекламу «віртуальний конструктор» менеджер, керівник або власник компанії стає впевненим, що для створення сайту не потрібно ніяких спеціалізованих знань чи навичок.

Поширена помилкова послідовність дій:

  1. Купується абонемент у компанії, що надає послуги.
  2. Працівник, що виказав погляд (якщо бути чесним, то – перебуваючи під впливом якісної реклами) стає архітектором, дизайнером, контент менеджером, верстальником сайту.
  3. Отриманий результат збудованого сайту так собі.
  4. В якийсь момент менеджер зіштовхується з проблемою, коли використовуючи конструктор щось зробити неможливо. Зазвичай на цьому робота з сайтом закінчується.
  5. Власник продовжує платити абонентну плату за існування сайту в такому вигляді. І як надалі, то сайт просто існує, а фактична собівартість його зростає. В подальшому власнику все складніше зрозуміти, що для розвитку потрібно все починати з початку, втратити всі гроші, що вже були витрачені на створення сайту.

Ми можемо запропонувати

Розробити дизайн

Наповнити контентом

Зареєструвати домен

Відкрити хостинг

Навчити користуванню

Виконані роботи


Сайт візитка та портфоліо компанії Провiдний Проєктний Інститут «Гіпропром»

Текстові матеріали сайту створені виключно силами працівників інституту. Світлини для портфоліо були отримані з архіву фотозвітів. Фотографії для висвітлення колективу та фахових відділів були виконані спеціально під проєкт сайту силами нашої фотостудії

Не зовсім коректно відносити цей сайт до простого портфоліо, адже тут присутні:

  • переклад на три мови
  • інсталяція та налаштування додаткових плагінів
  • корегування роботи існуючих плагінів

Сайт компанії

Основна відмінність від сайту візитки в призначенні. Сайт компанії – інструмент спрямований на залучення нових замовлень і клієнтів. В цьому випадку до структури сайту додають розділ послуг.
Сайт повинен стати осередком онлайн бізнесу підприємства і гармонійно інтегруватися до загальної системи маркетингу та реклами, повинен очолити заходи в інтернет просторі і почати ритмічно поставляти нових відвідувачів та клієнтів. Цінність демонстрації послуг підприємства тільки в залученні нових клієнтів.

А до плану потрібних робіт відразу додають кілька важливих пунктів:

  • Аналіз успішних конкурентів
  • Виявлення ключових запитів
  • Складання текстів, що продають
  • Верстка згідно догматам
  • Оптимізація сторінок
  • Оптимізація всього коду сайту

Поширені помилки:
Співробітники компанії мають думку, що коли вони фахівці своєї справи, то й зможуть і самі себе продати.
В дійсності це оманлива заява, але за фактами це повсюдна проблема.

Сайт компанії

Поширена помилкова послідовність дій:

  • Співробітники багато бундючаться та займаються написанням тексту про себе та компанію. Витрачають багато часу на шкоду основній роботі.
  • Всі пишаються виконаною роботою.
  • Результат від роботи сайту мізерний.
  • «Винуватий» розробник.

Отримуємо результат

  • Зниження коефіцієнту корисної дії на термін літературної діяльності
  • Різні за стилем тексти
  • Гроші на верстку витрачені дарма

Фахівець, він на те й фахівець, щоб бути майстром своєї справи. Треба залишити копірайтинг, дизайн, інтернет маркетинг іншим фахівцям. Потрібно зосередитися на питаннях інтеграції онлайн бізнесу в діючу систему маркетингу підприємства, та організації заходів, щодо максимально гармонійної адаптації інтернет маркетингу.

Ми можемо запропонувати

Аудит існуючого сайту і виправлення помилок

Вирішення питань з хостером та безпекою

Виправлення помилок адаптивної верстки

Структура за правилами SEO

Оптимізація швидкості

Адміністрування сайту

Аудит існуючого сайту і виправлення помилок

Вирішення питань з хостером та безпекою

Виправлення помилок адаптивної верстки

Структура за правилами SEO

Оптимізація швидкості

Керування сайтом

Виконані роботи


Корпоративний Сайт компанії Marka Sofware Development

Текстові матеріали сайту створені професійним копірайтером. Дизайн та графічна складова були розроблені силами нашої команди. Детальніше про процес створення цього сайту Ви можете дізнатися у розділі “Портфоліо”

Кожного місяця до сайту активно вносяться зміни: додаються нові текстові та графічні матеріали, створюються нові сторінки, оптимізується існуючий контент.

Сайт Каталог

Основна відмінність від сайту компанії в структурованому представленні товарів чи послуг клієнтам. Товар (послуга) використовується, як елемент впливу на клієнта. На перший план стає мета не просто представити асортимент товару (послуги) за рубриками, а вплинути на клієнта через елемент, представити вигідність придбання товару (послуги) саме в цій компанії.
Сайт повинен містити в собі каталог товарів чи послуг. Сьогодні упорядковані каталоги це невід’ємна частина комунікації компаній не тільки з клієнтами, а й між осередками в середині самої компанії.

Головне в цьому питанні:

  • Чітка каталогізація асортименту
  • Систематизація та стандартизація осередку товару або портфоліо
  • Збір повної інформації про товар

Важливо розуміти та мати знання – що бажає клієнт знати про ваш товар. Потрібно тримати баланс між «інформаційним голодом» і «перевантаженням».

Поширені помилки:
Менеджер з продажу бачить в сайті конкурента, а не інструмент онлайн бізнесу, що автоматизує процеси роботи.

Сайт Каталог

Поширена помилкова послідовність дій:

Менеджер починає з усіх сил заважає будівництву сайту. Найпоширеніша заява – «Ціну вказувати не будемо. Хай телефонують та дізнаються!». На думку психологів та з досвіду маркетологів вірогідність, що відвідувач сайту буде телефонувати, мізерна. Передчуття, що ціна зависока чи товар не по кишені, зупинить скоріше ніж цікавість дізнатися більше.

Інші проблеми виникають за тим же принципом

  • Публікувати повний технічний опис не потрібно, проконсультуємо в телефонній співбесіді, бо в персональному спілкуванні вірогідніше схилити покупця до купівлі.
  • Фото не потрібно, бо все одно, клієнту треба побачити товар. А от ви, як клієнт хотіли б почати домовлятися за товар, не побачивши про що йдеться?

Що вітбувається насправді

З появою успішного сайту каталогу у менеджерів з’являється зручний інструмент, який можна використовувати в щоденній роботі. Інструмент, що залишає для менеджерів простір для більш високого польоту:

  • Пошук і робота з новими клієнтами
  • Аналіз замовлень клієнтів та стратегічне планування продажу
  • Фахові консультації з вибору товарів
  • Формування спеціальних пропозицій і комбінування груп товарів

Ми можемо запропонувати

Аналітика і робота з пошуковими запитами

Комплексне наповнення розділу «Каталог»

Будування архітектури сайту

Мультимовний і адаптивний контент

Виконані роботи


Корпоративний Сайт каталог для компанії виробника:

  • JB-Plast — виробництво комплектуючих для взуття. Четверта версія сайту. Сайт перекладено трьома мовами. Каталог реалізовано в двох напрямках: за типами товару, та за окремо колекціями. Розкрита система регіональних представництв.
  • Енергія-зварка — виробництво зварювального обладнання. *Корпоративний сайт компанії. Третя версія сайту. Сайт перекладено двома мовами. Представлена вичерпна інформація про коежн товар: всі супровідні документи, відео звіти про використання, сумісність з іншими товарами. відображена структура регіональних представництв. Окремо існує блог та новини галузі.
  • Unik-UM — компанія розробник розвиваючих іграшок та приладів для дітей. Дрібна моторика, постановка пальців, правильне письмо, тощо. Друга версія сайту. Сайт перекладено восьма мовами. Каталог реалізовано двома шляхами: кожний товар як окрема сторінка; тематична збірка декількох товарів у єдиному pdf файлі для подальшого розповсюдження на сторонніх ресурсах.

Інтернет-магазин

Всупереч розповсюдженій помилці, відміна «Сайта Каталога» від «Інтернет-магазину» не в наявності кнопки «Придбати». В першу чергу, відміна складається в системі синхронізації обліку підприємства з ядром сайту.

Інтернет-магазин – цілковитий набір інструментів впливу на відвідувача, майбутнього покупця:

  • Гарячі пропозиції на головній сторінці
  • Акційні товари
  • Сезонні знижки
  • Нові надходження
  • Системи лояльності
  • Промокоди та подарунки
  • Системи відбору товару за ознаками та характеристиками
  • Комбіновані товари та пропозиції
  • Системи сплати та кредитування
  • Системи доставки та пакування

Головне – це постійний пошук нових інструментів впливу на відвідувача для збільшення конверсії, це означає, постійне вдосконалення роботи сайту. Висока конверсія – єдине, що може виправдати рекламний бюджет Інтенет-магазину.

Інтернет магазин

Виконані роботи


Інтернет-магазин для компанії виробника:

  • Енергія Зварки — інтернет-магазин зварювального обладнання від виробника та додаткових аксесуарів. Так, у компанії аж два сайти. На це є достатньо обґрунтоване пояснення. На сайті компанії представлена продукція лише власного виробництва, тоді як у інтернет-магазині представлені у великій кількості додаткове обладнання та витратні матеріали інших виробників. Усе зроблено заради комплекcного обслуговування клієнтів та обличчя компанії, як виробника.
  • Mida.ua — сайт для одного з найбільших виробників взуття в Україні. Це вже 5-та версія сайту з 2012 року, коли компанія вперше вийшла на ринок електронної комерції. На черговому етапі розвитку підрозділу збуту компанії знадобилося переробити корпоративний сайт-каталог в повноцінний B2B Інтернет магазин. В попередній версії корпоративного сайту компанії вже були реалізовані багато важливих та корисних комунікаційних функцій:
    • представлення колекцій та супутніх товарів
    • спец пропозиції
    • відображення мережі дилерів та фірмових крамниць
    • розсилки новин та пропозицій
    • відкрита та закрита частина для клієнтів
    • різні рівні доступу для груп клієнтів

    Усі вищезгадані функції були реалізовані на CMS WordPress. Для реалізації проєкту «B2B Інтернет магазин» було використано CMS PrestaShop. До нової CMS були збережені, перероблені та адаптовані всі існуючі функції попередньої версії сайту. Окрім побудови сайту за схемою 24/7 «обліковий склад – вітрина сайту» було реалізовано ще багато персонально розроблених додаткових функцій:

    • система реєстрації для юридичних осіб з двоетапною перевіркою
    • персональні системи цін та знижок для окремих клієнтів та груп
    • система вподобань та списків обраного з можливістю формування та обміну спец пропозиціями або цілими сформованими колекціями
    • багато специфічних кастомізацій для підрозділу збуту на стороні BackEnd для зручності роботи та керування каталогом товарів, клієнтами, кошиками, замовленнями, тощо

Аудит існуючого сайту

Часто буває так, що після створення, сайт з рук розробника відразу ж потрапляє до рук менеджера з контенту без визначення ролі адміністратора.
Це може призвести до того, що вже через рік сайт може прийти в неналежний стан. Це не провина розробника чи контент менеджера. Частіше, справа в відсутності компетентного адміністратора.

Взагалі до обов’язків адміністратора може входити досить багато задач:

  • Відстеження аналітики відвідувань сайту, помилок та пошукових запитів. Визначення тенденцій, сильних і слабих місць
  • Тестування
  • Виправлення помилок
  • Оптимізація контенту
  • Відстеження актуальності всієї інформації
  • Відстеження та коректування методу подачі інформації відповідно актуальним вимогам стандартів для SEO
  • Відстеження коректності адаптивності поданого матеріалу

Агентство може надати послугу «аудит сайту», виявити огріхи та недоробки як з боку розробника,
так і з боку контент менеджера.
Помилки можуть мати різні причини:

  • Неточне початкове ТЗ
  • Складні доробки, що призвели до конфліктів
  • Нові стандарти
  • Неуважність чи низька кваліфікація
  • Можливе складання ТЗ для команди замовника чи самостійно виконання роботи
  • Оновлення чи реанімація сайту

Агентство Орбіта-ЮГ має знання й досвід

Frontend и backend розробки на базі CMS Wordpress

Php | html5 | css | JS

Web - дизайн

Може виконувати наступні задачі

Аналіз конкурентів

Складання семантичного ядра

Створення шаблона сайту

Створення архітектури сайту

Створення графічного та медійного контенту

Верстка з урахуванням адаптивності

Кастомізація

Керування

Управління товарами

Тестування

Оптимізація швидкості сайту

Послуги редактора та перекладача

Маємо досвід роботи с іншими системами


  • Open card, Joomla, Drupal, Image cms, CodeIgniter, Horoshop – адміністрування, наповнення контентом.
  • PrestaShop – архітектура, адміністрування, наповнення контентом, тестування, управління товарами.